#4000
Alpinist
Harta unui munte este reprezentată printr-o matrice cu n
linii și m
coloane în care fiecare element reprezintă înălțimea zonei respective. Un alpinist pleacă de la coordonatele (1,1)
și dorește să ajungă la coordonatele (n,m)
. Deplasarea se face pe aceeași linie sau coloană; alpinistul poate să treacă din zona curentă în zona învecinată numai dacă înălțimea zonei curente este mai mică sau egală cu cea a zonei învecinate.
Determinați lungimea maximă a unui traseu al alpinistului.
Problema | Alpinist | Operații I/O | tastatură/ecran |
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #53267535 | Utilizator | |
Fișier | alpinist.cpp | Dimensiune | 1.16 KB |
Data încărcării | 22 Octombrie 2024, 21:12 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
alpinist.cpp:62:1: error: stray '\302' in program return 0; ^ alpinist.cpp:62:1: error: stray '\240' in program alpinist.cpp:62:1: error: stray '\302' in program alpinist.cpp:62:1: error: stray '\240' in program alpinist.cpp:62:1: error: stray '\302' in program alpinist.cpp:62:1: error: stray '\240' in program alpinist.cpp:62:1: error: stray '\302' in program alpinist.cpp:62:1: error: stray '\240' in program alpinist.cpp:62:1: error: stray '\302' in program alpinist.cpp:62:1: error: stray '\240' in program
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Alpinist face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.