#4652
pictura
Scrieţi un program care, cunoscând n
şi m
(dimensiunile picturii), respectiv înălţimile pixelilor 3D, rezolvă următoarele trei cerinţe:
1. determină numărul maxim de culori pure care se combină pe un pixel 3D;
2. determină numărul de culori distincte care apar în pictura creată conform algoritmului aplicat de robotul Vasile;
3. determină dimensiunea maximă a unei zone formată din pixeli 3D de aceeaşi culoare, diferită de alb.
ONI 2024, clasa a 7-a
Problema | pictura | Operații I/O |
pictura.in /pictura.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #53152907 | Utilizator | |
Fișier | pictura.cpp | Dimensiune | 1.68 KB |
Data încărcării | 19 Octombrie 2024, 11:41 | Scor / rezultat | 20 puncte |
pictura.cpp: In function 'int main()': pictura.cpp:74:38: warning: ignoring return value of 'FILE* freopen(const char*, const char*, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] freopen("pictura.in", "r", stdin); ^ pictura.cpp:75:40: warning: ignoring return value of 'FILE* freopen(const char*, const char*, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] freopen("pictura.out", "w", stdout); ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
2 | 0.008 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
3 | 0.276 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
4 | Depășit | Limita de timp depășită | 2 | 0 | ||
5 | 0.032 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
6 | 0.132 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
7 | 0.024 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
8 | Depășit | Limita de timp depășită | 2 | 0 | ||
9 | 0.036 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
11 | Depășit | Limita de timp depășită | 3 | 0 | ||
12 | Depășit | Limita de timp depășită | 3 | 0 | ||
13 | 0.292 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
14 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
15 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
16 | 0.292 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
17 | Depășit | Limita de timp depășită | 4 | 0 | ||
18 | 0.032 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
19 | 0.128 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
20 | 0.02 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
21 | Depășit | Limita de timp depășită | 4 | 0 | ||
22 | 0.032 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
23 | Depășit | Limita de timp depășită | 4 | 0 | ||
24 | Depășit | Limita de timp depășită | 4 | 0 | ||
25 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
26 | 0.272 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
27 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
28 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
29 | 0.292 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
30 | Depășit | Limita de timp depășită | 2 | 0 | ||
31 | 0.032 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
32 | 0.128 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
33 | 0.02 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
34 | Depășit | Limita de timp depășită | 4 | 0 | ||
Punctaj total | 20 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema pictura face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.