#2184
schior
Un schior profesionist se află pe un platou montan. Harta platoului este împărțită în n
rânduri (numerotate de la 1
la n
) a câte m
parcele (numerotate de la 1
la m
), fiecare parcelă reprezentând o zonă de teren de formă pătrată cu latura de 1
metru. Pe fiecare parcelă de pe hartă este scris un număr, ce reprezintă altitudinea parcelei respective. Schiorul se poate deplasa din parcela curentă în oricare din cele opt parcele învecinate (pe orizontală, verticală sau diagonală), cu condiția ca altitudinea noii parcele să fie mai mică sau egală cu altitudinea parcelei în care se afla anterior. Cunoscând coordonatele parcelei în care se află inițial schiorul, să se determine altitudinea minimă la care poate ajunge acesta.
Olimpiada Municipala de Informatica, Iasi, 2017
Problema | schior | Operații I/O |
schior.in /schior.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 16 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #53066395 | Utilizator | |
Fișier | schior.cpp | Dimensiune | 1.28 KB |
Data încărcării | 16 Octombrie 2024, 19:47 | Scor / rezultat | 100 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 15 | 15 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 15 | 15 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema schior face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.