#1340
Rucsac
Într-un magazin sunt n
obiecte; pentru fiecare se cunoaște greutatea G
și valoarea V
. Un hoț intră în magazin având un rucsac ce poate transporta o greutate maximă GMax
. El va fura anumite obiecte, sau porțiuni de obiecte, astfel încât suma greutăților obiectelor furate să nu depășească GMax
.
Să se stabilească câștigul maxim pe care îl poate obține hoțul. Câștigul este egal cu suma valorilor obiectelor furate. Câștigul adus de o fracțiune de obiect este direct proporțional cu greutatea fracțiunii.
Problema | Rucsac | Operații I/O | tastatură/ecran |
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #52639329 | Utilizator | |
Fișier | rucsac.cpp | Dimensiune | 763 B |
Data încărcării | 05 Octombrie 2024, 15:30 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
rucsac.cpp:38:1: error: stray '\302' in program return 0; ^ rucsac.cpp:38:1: error: stray '\240' in program rucsac.cpp:38:1: error: stray '\302' in program rucsac.cpp:38:1: error: stray '\240' in program rucsac.cpp:38:1: error: stray '\302' in program rucsac.cpp:38:1: error: stray '\240' in program rucsac.cpp:38:1: error: stray '\302' in program rucsac.cpp:38:1: error: stray '\240' in program rucsac.cpp:38:1: error: stray '\302' in program rucsac.cpp:38:1: error: stray '\240' in program
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Rucsac face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.