#2341
labirint4
Cătălin s-a pierdut iarăși într-o matrice de N
linii și M
coloane în care unele celule sunt blocate. Cătălin nu găsește ieșirea așa că s-a decis să caute o comoară. El are o harta pe care a desenat-o când era mic și decide să o urmeze. Pe harta este scris un șir format din caracterele U
, R
, D
, L
. În fiecare secundă Cătălin se va deplasa în una dintre cele 4
celule adiacente. Presupunând că la secunda S
Cătălin se află în celula i, j
el se va mișcă în funcție de al S
-lea caracter de pe harta în felul următor: pentru U
el va păși în celula i - 1, j
; pentru R
el va păși în celula i, j + 1
; pentru D
el va păși în celula i + 1, j
, iar pentru L
, el va păși în celula i, j - 1
.
Dacă celula în care trebuie să pășească este în afara matricei sau este blocată, atunci Cătălin va sta pe loc în acea secunda. În ce celulă ajunge Cătălin?
Infogim Runda a 2-a, clasa a VI-a
Problema | labirint4 | Operații I/O |
labirint4.in /labirint4.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 5 MB
/
Stivă 5 MB
|
Id soluție | #52446775 | Utilizator | |
Fișier | labirint4.cpp | Dimensiune | 898 B |
Data încărcării | 30 Septembrie 2024, 15:41 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
labirint4.cpp:1:23: fatal error: bits/c++std: No such file or directory #include <bits/c++std> ^ compilation terminated.
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema labirint4 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.