Detalii evaluare #51821779

Rezumat problemă

#2147 z

Magazinul de jocuri a lansat cea mai recentă versiune a jocului Z, pentru a-i ajuta pe elevii din clasa a VIII-a să înțeleagă mai bine modul de identificare a coordonatelor unui punct din plan, într-un sistem de axe ortogonale.

Pe ecran este afișată o foaie de matematică și sistemul de axe ortogonale xOy. Succesiv, apar coordonatele întregi ale
unor puncte din plan. Jucătorul trebuie să marcheze pe foaie fiecare punct și să traseze un segment care să unească
punctul (cu excepția primului punct marcat) cu cel marcat anterior.

La sfârșitul jocului, jucătorul trebuie să numere de câte ori a trecut prin originea sistemului de coordonate O(0,0) și care este numărul maxim al semnelor Z distincte, formate cu puncte marcate.

Cunoscându-se n (numărul de puncte afișate succesiv pe ecran) și coordonatele celor n puncte din plan, să se scrie un program care determină:

  1. Numărul de treceri prin originea sistemului de coordonate.
  2. Numărul maxim al semnelor Z distincte, formate cu puncte marcate.

ONIGIM 2017, Clasa a VIII-a

Detalii

Problema z Operații I/O z.in/z.out
Limita timp 1 secunde Limita memorie Total: 20 MB / Stivă 20 MB
Id soluție #51821779 Utilizator Petre Alexia-Bianca (informatica1218)
Fișier z.cpp Dimensiune 984 B
Data încărcării 25 August 2024, 15:03 Scor / rezultat 28 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

z.cpp: In function 'int main()':
z.cpp:16:23: warning: suggest parentheses around '&&' within '||' [-Wparentheses]
             if (x1==0 && y1==0 || x2==0 && y2==0) {}

                       ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde OK. 5 5
1 0 secunde OK. 5 5
2 0 secunde OK. 5 5
3 0 secunde OK. 5 5
4 0 secunde Raspuns gresit. 8 0
5 0 secunde Raspuns gresit. 8 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 8 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 8 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 8 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 8 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 8 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 8 0
12 0 secunde OK. 8 8
13 0 secunde Raspuns gresit. 8 0
Punctaj total 28

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema z face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.