#1610
Colier
Maria are în camera sa N
mărgele așezate una lângă alta. Pe fiecare dintre ele este scris un număr natural format din cifre nenule distincte. Pentru fiecare mărgea, Maria șterge numărul și în locul său scrie altul, având doar două cifre, respectiv cifra minimă și cifra maximă din numărul scris inițial, în ordinea în care aceste cifre apăreau înainte de ștergere. Acum Maria consideră că mărgelele sunt de două tipuri, în funcție de numărul de două cifre scris pe ele: tipul 1
(cele care au cifra zecilor mai mică decât cifra unităților) și tipul 2
(celelalte). Folosind mărgelele, fetița dorește ca prin eliminarea unora dintre ele (dar fără să le schimbe ordinea celorlalte) să obțină un colier circular cât mai lung care să respecte proprietatea că oricare două mărgele vecine ale sale sunt de tipuri diferite. În colierul format cu mărgelele rămase după eliminare se consideră că prima mărgea este vecină cu ultima.
1) determinați numărul de mărgele de tipul 1
;
2) determinați numărul maxim de mărgele pe care le poate avea colierul;
Problema | Colier | Operații I/O |
colier.in /colier.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 32 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #51807447 | Utilizator | |
Fișier | colier.cpp | Dimensiune | 793 B |
Data încărcării | 22 August 2024, 18:47 | Scor / rezultat | 100 puncte |
colier.cpp: In function 'int main()': colier.cpp:6:29: warning: unused variable 'nr' [-Wunused-variable] int t,n,x,mar1=0,mar2=0,nr,pozmax,pozmin,poz,a,b; ^ colier.cpp:26:5: warning: 'prim' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] if(a==prim)cnt--; ^ colier.cpp:26:5: warning: 'a' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] colier.cpp:19:13: warning: 'pozmin' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] if(pozmin<pozmax){mar2++;a=2;} ^ colier.cpp:19:13: warning: 'pozmax' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0.008 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
16 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
17 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
18 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
19 | 0.008 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Colier face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.