Detalii evaluare #51716156

Rezumat problemă

#2184 schior

Un schior profesionist se află pe un platou montan. Harta platoului este împărțită în n rânduri (numerotate de la 1 la n) a câte m parcele (numerotate de la 1 la m), fiecare parcelă reprezentând o zonă de teren de formă pătrată cu latura de 1 metru. Pe fiecare parcelă de pe hartă este scris un număr, ce reprezintă altitudinea parcelei respective. Schiorul se poate deplasa din parcela curentă în oricare din cele opt parcele învecinate (pe orizontală, verticală sau diagonală), cu condiția ca altitudinea noii parcele să fie mai mică sau egală cu altitudinea parcelei în care se afla anterior. Cunoscând coordonatele parcelei în care se află inițial schiorul, să se determine altitudinea minimă la care poate ajunge acesta.

Olimpiada Municipala de Informatica, Iasi, 2017

Detalii

Problema schior Operații I/O schior.in/schior.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 16 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #51716156 Utilizator Visan Antonio (visan_antonio)
Fișier schior.cpp Dimensiune 1.45 KB
Data încărcării 07 August 2024, 20:36 Scor / rezultat 50 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

schior.cpp: In function 'int main()':
schior.cpp:52:42: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
     fscanf(f, "%d%d%d%d", &n, &m, &l, &c);

                                          ^
schior.cpp:55:38: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
             fscanf(f, "%d", &a[i][j]);

                                      ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde OK. 10 10
1 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
2 0 secunde OK. 10 10
3 0 secunde OK. 10 10
4 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
5 0 secunde OK. 10 10
6 0 secunde OK. 10 10
7 0 secunde Raspuns gresit. 15 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 15 0
Punctaj total 50

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema schior face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.