#342
Soarece
Se dă o tablă dreptunghiulară formată din n
linii și m
coloane, definind n*m
zone, unele dintre ele fiind libere, altele conținând obstacole. În zona aflată la poziția is
, js
se află un șoarece care se poate deplasa pe tablă trecând din zona curentă în zona învecinată cu aceasta pe linie sau pe coloană. Scopul sau este să ajungă la o bucată de brânză aflată în zona de la poziția ib
, jb
, fără a părăsi tabla, fără a trece prin zone care conțin obstacole și fără a trece de două ori prin aceeași zonă.
Determinați câte modalități prin care șoarecele poate ajunge de la poziția inițială la cea a bucății de brânză există.
Problema | Soarece | Operații I/O |
soarece.in /soarece.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #51234251 | Utilizator | |
Fișier | soarece.cpp | Dimensiune | 1009 B |
Data încărcării | 31 Mai 2024, 10:54 | Scor / rezultat | 100 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Soarece face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.