Detalii evaluare #51104755

Rezumat problemă

Harta jocului PacmMan este sub forma unui dreptunghi împărțit în camere organizate pe linii și coloane. Din fiecare cameră se poate merge în camera situate pe coloana următoare și pe aceeași linie, sau in camera de pe coloana următoare și linia următoare, dar fără a ieși din hartă. Astfel din camera (i,j) se poate merge în camerele (i,j+1) și (i+1,j+1). PacMan se află în camera situată pe prima linie și pe prima coloana (1,1) și trebuie să ajungă în camera de pe ultima linie și ultima coloană (n,m). Calculați și afișați numărul de trasee pe care poate PacMan să parcurgă harta.

Detalii

Problema PacMan_XI Operații I/O pacman_xi.in/pacman_xi.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #51104755 Utilizator Hutanu Horia (Hutanu_Horia)
Fișier pacman_xi.cpp Dimensiune 379 B
Data încărcării 23 Mai 2024, 20:08 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare


Mesaj compilare

pacman_xi.cpp:9:1: error: expected ',' or ';' before 'int'
 int n, m, i, j, dp[NMAX][NMAX];

 ^
pacman_xi.cpp: In function 'int main()':
pacman_xi.cpp:13:12: error: 'n' was not declared in this scope
     fin >> n >> m;

            ^
pacman_xi.cpp:13:17: error: 'm' was not declared in this scope
     fin >> n >> m;

                 ^
pacman_xi.cpp:14:5: error: 'dp' was not declared in this scope
     dp[1][1]= 1;

     ^
pacman_xi.cpp:15:9: error: 'i' was not declared in this scope
     for(i = 1; i <= n; i++)

         ^
pacman_xi.cpp:16:13: error: 'j' was not declared in this scope
         for(j = 2; j <= m; j++)

             ^

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema PacMan_XI face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.