#4664
detonator
Comisarul Roman se află în fața unui dispozitiv exploziv constând dintr-o piramidă cu N
nivele numerotate de la 1
la N
. Fiecare nivel i
conține i
bombe numerotate de la 1
la i
. Notăm bomba j
de pe nivelul i
cu B[i, j].
Pentru fiecare bombă B[i, j]
se cunoaște timpul în secunde T[i, j]
de la momentul inițial după care aceasta explodează. Dispozitivul se consideră dezamorsat odată ce toate bombele au fost dezamorsate. Roman nu vrea să se grăbească, așa că ar vrea să știe care este numărul maxim de secunde X
astfel încât, dacă ar începe operațiunea de dezamorsare cu o întârziere inițială de X
secunde, dispozitivul ar putea fi încă dezamorsat cu succes. Pentru Q
teste, date fiind N
și valorile T[i, j]
pentru 1 ≤ j ≤ i ≤ N
, se cere numărul X
.
ONI 2024, clasele 11-12
Problema | detonator | Operații I/O |
detonator.in /detonator.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 1.6 secunde | Limita memorie |
Total: 128 MB
/
Stivă 32 MB
|
Id soluție | #50939865 | Utilizator | |
Fișier | detonator.cpp | Dimensiune | 460 B |
Data încărcării | 15 Mai 2024, 09:50 | Scor / rezultat | 0 puncte |
detonator.cpp: In function 'int main()': detonator.cpp:17:13: warning: unused variable 'maxx' [-Wunused-variable] int maxx=xtrc-(n-1)*2; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0.272 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 14 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 13 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
11 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 9 | 0 | ||
12 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
13 | 0.032 secunde | Raspuns gresit. | 9 | 0 | ||
14 | 0.072 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
15 | 0.176 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
16 | 0.268 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema detonator face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.