#4524
Acces3
Se consideră o clădire de formă dreptunghiulară, împărțită în n*m
camere, dispuse sub forma unei matrice cu n
linii și m
coloane. Dintr-o cameră se poate trece în oricare dintre cele 4
camere vecine pe linie sau pe coloană. Unele camere sunt închise, și în ele nu se poate intra deloc. Trecerea dintr-o cameră în altă cameră durează un minut.
Accesul în clădire se realizează prin una dintre camerele de pe linia 1
și coloana 1
sau linia 1
și coloana m
. Ieșirea din clădire durează un minut.
În una dintre camere se află proprietarul clădirii, care dorește să afle,care este numărul de variante în care poate să părăsească clădire și care este durata maximă exprimată în minute a unui traseu se ieșire fără ca să treacă de două ori prin aceeași cameră.
Problema | Acces3 | Operații I/O |
acces3.in /acces3.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #50685826 | Utilizator | |
Fișier | acces3.java | Dimensiune | 2.06 KB |
Data încărcării | 20 Aprilie 2024, 22:03 | Scor / rezultat | 60 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0.06 secunde | OK. | 20 | 20 | Exemplu | |
2 | 0.096 secunde | OK. | 20 | 20 | ||
3 | 0.132 secunde | OK. | 20 | 20 | ||
4 | Depășit | Limita de timp depășită | 20 | 0 | ||
5 | Depășit | Limita de timp depășită | 20 | 0 | ||
Punctaj total | 60 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Acces3 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.