#3040
domino2
Într-un joc de domino, fiecare piesă este împărțită în două zone, în fiecare zonă fiind înscris un număr natural. Dacă jocul are dimensiunea d
, în joc vor exista toate piesele distincte care se pot forma cu numere cuprinse între 0
și d
. Două piese sunt considerate identice dacă au înscrise aceleași numere, indiferent de ordinea lor. Astfel, piesele (3,7)
și (7,3)
sunt identice. Suma tuturor numerelor de pe aceste piese este 12
. Problema are două cerințe:
1. Dat fiind un șir format din N
numere naturale nenule reprezentând dimensiunile unor jocuri de domino, să se determine pentru fiecare joc suma tuturor numerelor înscrise pe piesele din jocul respectiv.
2. Dat fiind un șir format din N
numere naturale nenule reprezentând sumele tuturor numerelor de pe piesele unor jocuri de domino, se construiește mai întâi un șir de cifre, notat cu A
, scriind în ordine toate numerele din șirul dat, fără spații între ele. Se cere să se construiască un șir strict crescător de numere naturale, notat cu B
, parcurgând alternativ cifrele din șirul A
de la stânga la dreapta și de la dreapta la stânga.
Problema | domino2 | Operații I/O |
domino.in /domino.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 8 MB
/
Stivă 4 MB
|
Id soluție | #50674397 | Utilizator | |
Fișier | domino2.cpp | Dimensiune | 1.24 KB |
Data încărcării | 19 Aprilie 2024, 18:53 | Scor / rezultat | 100 puncte |
domino2.cpp: In function 'int main()': domino2.cpp:15:35: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf(fin, "%d%d ", &cer, &n); ^ domino2.cpp:18:34: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf(fin, "%d", &d); ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
16 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
17 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
18 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
19 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema domino2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.