Detalii evaluare #50642230

Rezumat problemă

#1127 Praslea

A fost odată ca niciodată un împărat puternic care avea o grădină minunată, situată pe un teren de formă dreptunghiulară din jurul palatului. În grădină creştea un măr cu mere de aur, dar împăratul nu a putut să se bucure vreodată de merele din pom deoarece grădina a fost mereu atacată de tâlhari şi merele au fost furate. Cu toate că aceasta a fost păzită zi şi noapte de cei mai viteji ostaşi din împărăţie, ei nu au putut face faţă tâlhăriilor. Deznădăjduit, împăratul şi-a pus în gând să taie pomul cu mere de aur, dar fiul său cel mic, Prâslea, l-a rugat să-l lase şi pe el să-şi încerce norocul. Prâslea a cugetat foarte bine la cele întâmplate şi a procedat astfel:

  • a delimitat în grădină, de-a lungul acesteia, N parcele alăturate, numerotate de la stânga la dreapta cu valori în ordine, de la 1 la N. Dintre acestea, a dat spre pază fraţilor şi verişorilor săi M parcele, iar restul de N-M parcele oştenilor din împărăţie. Cele N-M parcele date oştenilor sunt identice şi au fiecare lăţimea L.
  • a măsurat distanţa D la care se află pomul cu merele de aur faţă de marginea din stânga a grădinii, pentru a întări chiar el paza parcelei în care e situat acesta.

Cerinţă

a) Cunoscând lăţimea fiecărei parcele, determinaţi cel mai mare număr de parcele alăturate, de lăţime L fiecare, date spre pază oştenilor ;
b) Determinaţi numărul de ordine al parcelei în care se află pomul cu merele de aur.

Detalii

Problema Praslea Operații I/O praslea.in/praslea.out
Limita timp 0.5 secunde Limita memorie Total: 4 MB / Stivă 2 MB
Id soluție #50642230 Utilizator abc cucu (ABCDEFGHCUCU)
Fișier praslea.cpp Dimensiune 398 B
Data încărcării 18 Aprilie 2024, 10:41 Scor / rezultat 12 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde Cerinta a - gresit. Cerinta b - corect. 5 4
1 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
2 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
3 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
4 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
5 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
6 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
7 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
8 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
9 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
10 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
11 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
12 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
13 0 secunde Cerinta a - gresit. Cerinta b - gresit. 5 0
14 0 secunde Cerinta a - gresit. Cerinta b - corect. 5 4
15 0 secunde Cerinta a - gresit. Cerinta b - corect. 5 4
16 0 secunde Cerinta a - gresit. Cerinta b - gresit. 5 0
17 0 secunde Cerinta a - gresit. Cerinta b - gresit. 5 0
18 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
19 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
Punctaj total 12

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Praslea face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.