Detalii evaluare #50591304

Rezumat problemă

#2046 carte2

În timpul activităților din “Săptămâna Altfel” elevii clasei a VII-a doresc să ajute la organizarea cărților din biblioteca școlii. Fiecare carte este etichetată cu un cod care este exprimat printr-un un șir de caractere distincte. Acestea pot fi cifrele 0, 1,..,9 și primele zece litere mici ale alfabetului englez a, b,..,j. Codul identifică în mod unic fiecare carte, adică nu vor exista două cărți cu același cod, dar şi genul literar din care acestea face parte. Cărțile din acelaşi gen literar au codul de identificare format din aceleaşi caractere, distincte, dispuse în altă ordine.

Numim coduri pereche două coduri de identificare care au același număr de caractere și care diferă printr-un
caracter. De exemplu, codurile 42a8 și 2c8a sunt coduri pereche. Pe de altă parte, codurile 42a8 și 248a,
respectiv 42ab și 248c, nu sunt coduri pereche.

Fiind dat șirul celor N coduri de identificare, scrieţi un program care să rezolve următoarele cerinţe:

  1. determină numărul de cărți din cel mai numeros gen literar și numărul de genuri literare care au acest număr maxim de cărți.
  2. determină numărul de coduri, din șirul celor N, care sunt coduri pereche cu ultimul cod din șir

Detalii

Problema carte2 Operații I/O carte.in/carte.out
Limita timp 2 secunde Limita memorie Total: 8 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #50591304 Utilizator boeriu horia (horiaboeriu)
Fișier carte2.c Dimensiune 1.87 KB
Data încărcării 16 Aprilie 2024, 12:27 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

carte2.c: In function 'main':
carte2.c:15:11: warning: ignoring return value of 'fscanf', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
     fscanf(fin, "%d%d ", &cer, &n);

           ^
carte2.c:52:16: warning: 'x' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
             x1 /= 2;

                ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde OK. 3 3
1 0 secunde OK. 3 3
2 0 secunde OK. 3 3
3 0 secunde OK. 3 3
4 0 secunde OK. 3 3
5 0 secunde OK. 3 3
6 0.008 secunde OK. 3 3
7 0.02 secunde OK. 3 3
8 0.036 secunde OK. 3 3
9 0.04 secunde OK. 3 3
10 0.056 secunde OK. 3 3
11 0.088 secunde OK. 3 3
12 0.092 secunde OK. 3 3
13 0.092 secunde OK. 3 3
14 0.088 secunde OK. 3 3
15 0.216 secunde OK. 3 3
16 0.184 secunde OK. 3 3
17 0.148 secunde OK. 3 3
18 0.04 secunde OK. 3 3
19 0.068 secunde OK. 3 3
20 0 secunde OK. 4 4
21 0 secunde OK. 4 4
22 0 secunde OK. 4 4
23 0.004 secunde OK. 4 4
24 0 secunde OK. 4 4
25 0.004 secunde OK. 4 4
26 0.016 secunde OK. 4 4
27 0.044 secunde OK. 4 4
28 0.096 secunde OK. 4 4
29 0 secunde OK. 4 4
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema carte2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.