Detalii evaluare #50590251

Rezumat problemă

#1107 Reflex

La un concurs de robotică, în timpul prezentării, un roboţel cu corp cilindric cu diametrul de o unitate scapă de sub control şi se deplasează într-un ring de formă dreptunghiulară. Ringul este împărţit în N x M pătrate identice, cu latura de o unitate, aşezate pe N linii şi M coloane.

Robotul poate părăsi ringul numai pe la colţuri, acestea fiind numerotate de la 1 la 4, colţul cu numărul 1 fiind cel din stânga jos apoi restul fiind numerotate în sens trigonometric. Suprafaţa ringului este delimitată de exterior prin intermediul a patru pereţi despărţitori: doi pereţi “verticali” (aşezaţi de la colţul 1 la colţul 4, respectiv de la colţul 2 la colţul 3) şi doi pereţi “orizontali” (aşezaţi de la colţul 1 la colţul 2, respectiv de la colţul 3 la colţul 4), fără a bloca ieşirile, ca în desenul alăturat.

Robotul pătrunde în ring prin colţul cu numărul 1 sub un unghi de 45 grade şi cu o viteză de un pătrat/s. Ciocnirile cu pereţii sunt considerate perfect elastice (robotul nu-şi pierde din viteză) iar unghiul de incidenţă este egal cu cel de reflexie.

Se cere să se determine:

a) după câte secunde şi prin ce colţ al ringului va ieşi robotul;
b) de câte ori se ciocneşte robotul de pereţii orizontali şi verticali, rezultând o schimbare de direcţie, până la ieşirea din ring.

ONI 2014, Clasa a IX-a

Detalii

Problema Reflex Operații I/O reflex.in/reflex.out
Limita timp 0.3 secunde Limita memorie Total: 2 MB / Stivă 1 MB
Id soluție #50590251 Utilizator Nam Num (tRasHcaN27)
Fișier reflex.cpp Dimensiune 542 B
Data încărcării 16 Aprilie 2024, 11:49 Scor / rezultat 50 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
2 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
3 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
4 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
5 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
6 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
7 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
8 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
9 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
10 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
11 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
12 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
13 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
14 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
15 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
16 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
17 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
18 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
19 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
20 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
21 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
22 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
23 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
24 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
25 0 secunde Valoare incorecta cerinta 2 ! 4 2
Punctaj total 50

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Reflex face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.