#1614
Litere1
Un copil dorește să găsească un mod original de a-și codifica numele și folosește în acest scop o figură formată doar din triunghiuri, desenată pe o foaie de hârtie. El plasează fiecare literă din numele său, în câte un triunghi. Dacă numele lui este DARIUS
, atunci foaia de hârtie va arăta ca în figura 1. Pe primul rând așează prima literă, pe al doilea rând următoarele trei litere, pe al treilea rând următoarele cinci litere, și așa mai departe până când așează toate literele din nume. Dacă numele nu are suficiente litere, copilul folosește caracterul *
pentru a completa ultimul rând pe care pe care a așezat litere. Nemulțumit că numele poate fi citit relativ ușor, răstoarnă figura, rotind foaia de hârtie, în sensul acelor de ceasornic, obținând astfel figura 2.
Cunoscând literele numelui, scrieți un program care determină și afișează în fișierul de ieșire:
1. Numărul de caractere *
pe care trebuie să le utilizeze pentru a completa ultimul rând;
2. Prima literă de pe fiecare rând din figura inițială;
3. Șirul literelor de pe fiecare rând, după rotirea foii de hârtie.
OJI 2016, Clasa a VI-a
Problema | Litere1 | Operații I/O |
litere1.in /litere1.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 2 MB
|
Id soluție | #50549721 | Utilizator | |
Fișier | litere1.cpp | Dimensiune | 636 B |
Data încărcării | 14 Aprilie 2024, 20:32 | Scor / rezultat | 50 puncte |
litere1.cpp: In function 'int main()': litere1.cpp:9:10: warning: unused variable 'aux' [-Wunused-variable] char aux; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
16 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
17 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
18 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
19 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
20 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
21 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
22 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
23 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
24 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
25 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
26 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
27 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
28 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
29 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
30 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
Punctaj total | 50 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Litere1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.