Detalii evaluare #50427059

Rezumat problemă

#3040 domino2

Într-un joc de domino, fiecare piesă este împărțită în două zone, în fiecare zonă fiind înscris un număr natural. Dacă jocul are dimensiunea d, în joc vor exista toate piesele distincte care se pot forma cu numere cuprinse între 0 și d. Două piese sunt considerate identice dacă au înscrise aceleași numere, indiferent de ordinea lor. Astfel, piesele (3,7) și (7,3) sunt identice. Suma tuturor numerelor de pe aceste piese este 12. Problema are două cerințe:
1. Dat fiind un șir format din N numere naturale nenule reprezentând dimensiunile unor jocuri de domino, să se determine pentru fiecare joc suma tuturor numerelor înscrise pe piesele din jocul respectiv.
2. Dat fiind un șir format din N numere naturale nenule reprezentând sumele tuturor numerelor de pe piesele unor jocuri de domino, se construiește mai întâi un șir de cifre, notat cu A, scriind în ordine toate numerele din șirul dat, fără spații între ele. Se cere să se construiască un șir strict crescător de numere naturale, notat cu B, parcurgând alternativ cifrele din șirul A de la stânga la dreapta și de la dreapta la stânga.

ONIGIM 2019 clasa a VII-a

Detalii

Problema domino2 Operații I/O domino.in/domino.out
Limita timp 0.2 secunde Limita memorie Total: 8 MB / Stivă 4 MB
Id soluție #50427059 Utilizator vlad vlad (Vlad_Vetrici)
Fișier domino2.cpp Dimensiune 3.12 KB
Data încărcării 09 Aprilie 2024, 10:38 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

domino2.cpp: In function 'int main()':
domino2.cpp:18:34: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
     fscanf(in, "%d%d ", &cer, &n);

                                  ^
domino2.cpp:22:33: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
             fscanf(in, "%d", &d);

                                 ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
1 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
2 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
3 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
4 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
5 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
6 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
7 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
8 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
9 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
10 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
11 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
12 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
13 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
14 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
15 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
16 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
17 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
18 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
19 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema domino2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.