#2341
labirint4
Cătălin s-a pierdut iarăși într-o matrice de N
linii și M
coloane în care unele celule sunt blocate. Cătălin nu găsește ieșirea așa că s-a decis să caute o comoară. El are o harta pe care a desenat-o când era mic și decide să o urmeze. Pe harta este scris un șir format din caracterele U
, R
, D
, L
. În fiecare secundă Cătălin se va deplasa în una dintre cele 4
celule adiacente. Presupunând că la secunda S
Cătălin se află în celula i, j
el se va mișcă în funcție de al S
-lea caracter de pe harta în felul următor: pentru U
el va păși în celula i - 1, j
; pentru R
el va păși în celula i, j + 1
; pentru D
el va păși în celula i + 1, j
, iar pentru L
, el va păși în celula i, j - 1
.
Dacă celula în care trebuie să pășească este în afara matricei sau este blocată, atunci Cătălin va sta pe loc în acea secunda. În ce celulă ajunge Cătălin?
Infogim Runda a 2-a, clasa a VI-a
Problema | labirint4 | Operații I/O |
labirint4.in /labirint4.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 5 MB
/
Stivă 5 MB
|
Id soluție | #50322433 | Utilizator | |
Fișier | labirint4.cpp | Dimensiune | 1011 B |
Data încărcării | 04 Aprilie 2024, 15:40 | Scor / rezultat | 100 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
4 | 0.012 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
5 | 0.012 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
6 | 0.024 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema labirint4 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.