#4610
poseidon
În Tărâmul Magic al Insulelor, se desfășoară o vânătoare anuală de comori, unde echipele explorează insule fermecate, delimitate de apa ce le înconjoară. La ordinul regelui A., sunt ascunse comori pe fiecare insulă. Harta tărâmului este reprezentată sub forma unei matrice de dimensiune 𝑛 × 𝑚
, ale cărei elemente codifică zone pătratice, cu latura de 1 metru. Acestea pot fi:
−1
;0
; sauDouă zone se consideră vecine dacă au o latură comună. Două zone aparţin aceleiaşi insule dacă ele sunt vecine sau dacă se poate ajunge de la o zonă la cealaltă pe un drum care parcurge o succesiune de zone, oricare două zone parcurse consecutiv fiind vecine. În acest an, căpitanul Poseidon dorește să facă o farsă regelui A., permutând comorile, astfel încât fiecare comoară să fie mutată într-o zona în care inițial a fost o altă comoară. Totuși, pentru a nu atrage atenția prea mult, comorile vor rămâne în cadrul insulei pe care se aflau inițial
Pentru început, căpitanul Poseidon își propune să rezolve următoarele cerințe:
1 000 000 007
.Problema | poseidon | Operații I/O |
poseidon.in /poseidon.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #50291999 | Utilizator | |
Fișier | poseidon.cpp | Dimensiune | 1.73 KB |
Data încărcării | 03 Aprilie 2024, 15:51 | Scor / rezultat | 95 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0.076 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0.028 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0.028 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
11 | 0.028 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
12 | 0.028 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
13 | 0.036 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
14 | 0.028 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
15 | 0.028 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
16 | Depășit | Limita de timp depășită | 5 | 0 | ||
17 | 0.064 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
18 | 0.076 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
19 | 0.06 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
Punctaj total | 95 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema poseidon face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.