#3346
pestelee
În arhipelagul X
, ajunge un peşte de aur. După drumul obositor parcurs de peşte, el vrea să se relaxeze într-o anumită zonă din acest arhipelag (cu coordonatele x2
, y2
). Totodată, acest peşte este curios să afle câte modalităţi sunt ca să ajungă în acea zonă.
Problema | pestelee | Operații I/O |
pestelee.in /pestelee.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #50283617 | Utilizator | |
Fișier | pestelee.cpp | Dimensiune | 878 B |
Data încărcării | 03 Aprilie 2024, 11:54 | Scor / rezultat | 0 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | Exemplu | |
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 12 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 8 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 18 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 13 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 7 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema pestelee face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.