Detalii evaluare #49697000

Rezumat problemă

#2967 pif

După ce a primit de la Simonet, profesorul său de studii sociale, tema pentru proiect, tânărului Trevor i-a venit ideea jocului “Pay it forward”. Pentru cei care nu știu acest joc, el constă în ajutarea de către Trevor a oamenilor aflați la ananghie. Aceștia la rândul lor vor ajuta alți oameni și așa mai departe. Fiecare participant (inclusiv Trevor) trebuie să realizeze câte k fapte bune prin care să ajute oamenii. Vârstnicii și tinerii își îndeplinesc în mod diferit această sarcină. Vârstnicii au nevoie de zv zile pentru a introduce în joc o altă persoană, iar tinerii au nevoie de zt zile. Astfel dacă un vârstnic, respectiv un tânăr, intră în joc în ziua i, el va introduce la rândul lui în joc prima persoană în ziua i+zv, respectiv în ziua i+zt tânărul, a doua persoană în ziua i+2*zv, respectiv în ziua i+2*zt tânărul și așa mai departe. Astfel numărul de persoane care participă la joc poate fi diferit în funcție de cum sunt alese persoanele vârstnice și cele tinere. Trevor dorește ca în joc să fie realizate în total cât mai multe fapte bune, dar fiecare participant să aducă în joc maximum (k+1)/2 tineri și maximum (k+1)/2 vârstnici. Participanții pot aduce mai puține persoane de un anumit tip, dar nu au voie să depășească numărul de (k+1)/2 persoane de același tip. Care este numărul fb de fapte bune care mai sunt de realizat, după trecerea a n zile, de către persoanele intrate deja în joc, astfel încât numărul total de fapte bune așteptate (și cele realizate și cele nerealizate) să fie maxim?

Detalii

Problema pif Operații I/O pif.in/pif.out
Limita timp 1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #49697000 Utilizator Dumitru Alexandru (AlexandruDumitru)
Fișier pif.cpp Dimensiune 1.33 KB
Data încărcării 12 Martie 2024, 14:02 Scor / rezultat 83 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0.012 secunde OK. 11 11
1 0 secunde OK. 12 12
2 0 secunde OK. 7 7
3 0 secunde OK. 9 9
4 0 secunde OK. 5 5
5 0 secunde OK. 7 7
6 0.112 secunde OK. 9 9
7 0 secunde OK. 7 7
8 0 secunde Raspuns gresit. 8 0
9 0 secunde OK. 6 6
10 0.004 secunde Raspuns gresit. 9 0
11 0 secunde OK. 10 10 Exemplu
Punctaj total 83

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema pif face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.