#4413
parcare2
În cel mai recent eveniment al companiei Tesla, Paul Musk a anunțat un nou produs inovativ: parcarea autonomă. Fiind cunoscut pentru lansările produselor incomplete, nici parcarea nu este completă, fiind nevoie de o automatizare pentru a atribui câte un loc mașinilor care vor să folosească parcarea. Parcarea este formată din N
locuri, numerotate de la 1
la N
, și este deschisă timp de T
secunde, începând cu secunda 1
. Pe parcursul zilei, sosesc M
mașini care vor să folosească parcarea, pentru fiecare dintre acestea știindu-se timpul de sosire s[i]
și timpul de plecare p[i]
. Mașinile vin în ordinea timpului de sosire s[i]
și ocupă locul de parcare în intervalul de timp [ s[i], p[i] ]
. Pentru fiecare dintre acestea, trebuie să afișați un loc liber de parcare (dacă sunt mai multe, se poate afișa oricare) în care aceasta se poate așeza sau -1
dacă parcarea este plină în momentul venirii mașinii. Dacă o mașină nu are loc în parcare la timpul de sosire, aceasta nu va mai intra în parcare la niciun timp viitor. La final, Paul este interesat de mașinile care mai sunt rămase în parcare la închiderea parcării, de aceea vă cere să afișați configurația parcării la timpul T
.
OJI 2023, clasele XI-XII
Problema | parcare2 | Operații I/O |
parcare.in /parcare.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.25 secunde | Limita memorie |
Total: 256 MB
/
Stivă 64 MB
|
Id soluție | #49658979 | Utilizator | |
Fișier | parcare2.cpp | Dimensiune | 1.39 KB |
Data încărcării | 11 Martie 2024, 14:09 | Scor / rezultat | 0 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0.004 secunde | Gresit | 5 | 0 | ||
2 | 0.012 secunde | Gresit | 5 | 0 | ||
3 | 0.016 secunde | Gresit | 5 | 0 | ||
4 | 0.02 secunde | Gresit | 5 | 0 | ||
5 | 0.004 secunde | Gresit | 5 | 0 | ||
6 | 0.008 secunde | Gresit | 5 | 0 | ||
7 | 0.008 secunde | Gresit | 5 | 0 | ||
8 | 0.012 secunde | Gresit | 5 | 0 | ||
9 | 0.012 secunde | Gresit | 5 | 0 | ||
10 | 0.008 secunde | Gresit | 5 | 0 | ||
11 | 0.008 secunde | Gresit | 5 | 0 | ||
12 | 0.004 secunde | Gresit | 5 | 0 | ||
13 | 0.008 secunde | Gresit | 5 | 0 | ||
14 | 0.008 secunde | Gresit | 5 | 0 | ||
15 | 0.004 secunde | Gresit | 5 | 0 | ||
16 | 0.004 secunde | Gresit | 5 | 0 | ||
17 | 0.004 secunde | Gresit | 5 | 0 | ||
18 | 0.008 secunde | Gresit | 5 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Gresit | 5 | 0 | ||
20 | 0 secunde | Gresit | 5 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema parcare2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.