Detalii evaluare #49453284

Rezumat problemă

#4576 BilboB

Bilbo Baggins a reușit să intre în Muntele Singuratic. În Muntele Singuratic este o rețea de n galerii numerotate de la 1 la n, fiecare galerie fiind împărțită în m camere numerotate de la 1 la m. Bilbo găsește o hartă a acestor galerii și vede că în fiecare din cele n*m camere se află o cantitate de aur. Bilbo a intrat prin prima cameră a primei galerii și conform hărții poate iesi doar prin ultima cameră a primei galerii.

Dintr-o cameră numerotatată (i,j) Bilbo se poate strecura fără a fi detectat de către Smaug doar în camerele numerotate cu (i-1,j+1), (i,j+1) și (i+1,j+1) fără a putea părăsi rețeaua de galerii decât prin camera (1,m).

Să se determine cantitatea maximă de aur pe care o poate colecta Bilbo din Muntele Singuratic.

Detalii

Problema BilboB Operații I/O bilbob.in/bilbob.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #49453284 Utilizator Tasadan Luca (LucaT2)
Fișier bilbob.cpp Dimensiune 1.72 KB
Data încărcării 02 Martie 2024, 14:11 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

bilbob.cpp: In function 'int main()':
bilbob.cpp:8:37: warning: ignoring return value of 'FILE* freopen(const char*, const char*, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
     freopen("bilbob.in", "r", stdin);

                                     ^
bilbob.cpp:9:39: warning: ignoring return value of 'FILE* freopen(const char*, const char*, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
     freopen("bilbob.out", "w", stdout);

                                       ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Raspuns gresit. 20 0
2 0 secunde Raspuns gresit. 20 0
3 0 secunde Raspuns gresit. 20 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 20 0
5 0.004 secunde Raspuns gresit. 20 0
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema BilboB face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.