#3055
pericol
Avem o clasă cu N
elevi inventivi. Pentru fiecare dintre ei se cunoaște un coeficient de atitudine reprezentat printr-un număr natural nenul v
k
. Interacțiunile din cadrul grupului de elevi al clasei produc efecte secundare importante și conducerea școlii a definit o mărime scalară numită indicator de pericol care măsoară influența pe care un elev o are asupra celorlalți elevi din clasă. Indicatorul de pericol asociat elevului k
, 1 ≤ k ≤ N
, se obține calculând cel mai mare divizor comun d
k,j
pentru fiecare pereche (v
k
, v
j
), 1 ≤ j ≤ N
, j ≠ k
și apoi însumând valorile calculate. Să se calculeze, pentru fiecare elev, indicatorul de pericol asociat lui.
ONI 2019 clasa a X-a
Problema | pericol | Operații I/O |
pericol.in /pericol.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 8 secunde | Limita memorie |
Total: 512 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #49307245 | Utilizator | |
Fișier | pericol.cpp | Dimensiune | 1.72 KB |
Data încărcării | 25 Februarie 2024, 16:48 | Scor / rezultat | 11 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
1 | 5.396 secunde | Raspuns gresit. | 8 | 0 | ||
2 | 0.044 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0.848 secunde | Raspuns gresit. | 39 | 0 | ||
4 | 2.404 secunde | Raspuns gresit. | 6 | 0 | ||
5 | 5.5 secunde | Raspuns gresit. | 36 | 0 | ||
Punctaj total | 11 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema pericol face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.