#4195
Lock
Nelu tocmai și-a cumpărat un nou tip de încuietoare digitală pe care vrea să o folosească pentru vestiarul de la școală. Codul secret al acestei încuietori este o secvență de N
numere naturale, indexate de la 1
la N
. Introducerea acestui cod și deblocarea dispozitivului se face într-un mod special. Încuietoarea începe cu o secvență afișată compusă din N
valori de zero. Nelu poate folosi apoi o operație numită incS(i, j)
, care incrementează cu 1
toate valorile cu indici între i
și j
(inclusiv). Încuietoarea se deblochează atunci când secvența afișată se potrivește cu codul secret. Nelu îți cere ajutorul pentru a-și găsi codul secret.
Problema | Lock | Operații I/O | tastatură/ecran |
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 256 MB
/
Stivă 64 MB
|
Id soluție | #49148392 | Utilizator | |
Fișier | lock.cpp | Dimensiune | 459 B |
Data încărcării | 16 Februarie 2024, 22:57 | Scor / rezultat | 13 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 8 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 8 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 8 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 8 | 0 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
17 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
18 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
20 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
21 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
22 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
23 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
24 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
25 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
26 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
Punctaj total | 13 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Lock face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.