#2176
Ruleta
Nicuşor este elev în clasa a VI-a
şi s-a gândit că este suficient de mare ca să inventeze un joc nou. Are doar o foaie de hârtie şi un pix. Scrie mai întâi n
numere naturale în cerc. Acestea formează Ruleta numerelor. Jocul se desfăşoară după următoarele reguli:
- se parcurge şirul numerelor în sensul deplasării acelor de ceasornic;
- se porneşte de fiecare dată de la acelaşi element;
- se execută de fiecare dată o rotaţie completă;
- fiecare element nenul se scade din elementul imediat următor doar dacă este mai mic sau egal cu acesta şi nenul;
- ruleta se opreşte atunci când execută o rotaţie completă şi nu se modifică nici o valoare din şirul elementelor.
Scrieţi un program care să determine, pentru un şir de n
numere naturale care indică starea iniţială a ruletei, numărul r
de rotaţii complete efectuate respectând regulile jocului până la încheierea acestuia şi numărul t
al elementelor nenule aflate în şir la încheierea jocului.
OJI 2009, Clasa a VI-a
Problema | Ruleta | Operații I/O |
ruleta.in /ruleta.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.7 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 1 MB
|
Id soluție | #48624058 | Utilizator | |
Fișier | ruleta.cpp | Dimensiune | 1 B |
Data încărcării | 31 Ianuarie 2024, 12:23 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
ruleta.cpp:1:1: error: expected unqualified-id before numeric constant 1 ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Ruleta face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.