#3038
tombola
Aflat într-o vizită cu părinții, Iliuță primește un bilet la tombolă pe care este scris un număr natural S
. Pentru a câștiga un premiu, Iliuță trebuie să afle, plecând de la numărul S
, un număr câștigător X
. Pentru a-l ajuta să ghicească numărul câștigător, mama îi spune lui Iliuță că numărul S
de pe biletul său este suma dintre numărul câștigător X
și toate numerele obținute plecând de la numărul câștigător X
, prin ștergerea cifrei unităților numărului X
, apoi, succesiv, prin ștergerea cifrei unităților numărului obținut la pasul anterior, până se ajunge la un număr de o singură cifră.
Cunoscându-se numerele naturale N
, S
1
, A
, B
, C
, D
, scrieți un program care rezolvă următoarele cerințe:
1) pentru fiecare dintre termenii șirului S
1
, S
2
, …, S
N
, determină cel mai mare număr natural mai mic strict decât termenul respectiv, pentru care există un număr câștigător; programul va afișa restul împărțirii sumei numerelor obținute la 10
18
+31
;
2) pentru fiecare dintre termenii șirului S
1
, S
2
, …, S
N
, determină câte numere naturale mai mici sau egale cu termenul respectiv NU au număr câștigător; programul va afișa restul împărțirii sumei rezultatelor obținute la 10
18
+31
.
Problema | tombola | Operații I/O |
tombola.in /tombola.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 64 MB
|
Id soluție | #48606894 | Utilizator | |
Fișier | tombola.c | Dimensiune | 974 B |
Data încărcării | 30 Ianuarie 2024, 21:22 | Scor / rezultat | 100 puncte |
tombola.c: In function 'main': tombola.c:19:11: warning: ignoring return value of 'fscanf', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf(fin, "%d%d%lld%d%d%lld%lld", &cer, &n, &s, &a, &b, &c, &d); ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0.06 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0.056 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0.048 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0.876 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0.904 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0.74 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0.908 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
13 | 0.06 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
14 | 0.044 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
15 | 0.044 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
16 | 0.772 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
17 | 0.784 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
18 | 0.724 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
19 | 0.792 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema tombola face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.