#3265
PacMan_XI
Harta jocului PacmMan este sub forma unui dreptunghi împărțit în camere organizate pe linii și coloane. Din fiecare cameră se poate merge în camera situate pe coloana următoare și pe aceeași linie, sau in camera de pe coloana următoare și linia următoare, dar fără a ieși din hartă. Astfel din camera (i,j)
se poate merge în camerele (i,j+1)
și (i+1,j+1)
. PacMan se află în camera situată pe prima linie și pe prima coloana (1,1)
și trebuie să ajungă în camera de pe ultima linie și ultima coloană (n,m).
Calculați și afișați numărul de trasee pe care poate PacMan să parcurgă harta.
Problema | PacMan_XI | Operații I/O |
pacman_xi.in /pacman_xi.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #48210040 | Utilizator | |
Fișier | pacman_xi.cpp | Dimensiune | 350 B |
Data încărcării | 18 Ianuarie 2024, 15:45 | Scor / rezultat | 60 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 20 | 0 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 20 | 0 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
Punctaj total | 60 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema PacMan_XI face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.