#1146
Greieri
Pe o linie orizontală se găsesc n
greieri. Ei încep să stea „capră” într-o ordine prestabilită începând cu ultimul, pe rând, până la primul. Toţi greierii care îl preced pe cel care stă „capră” sar peste acesta, în ordine.
De exemplu pentru n=4
, mai întâi stă „capră” greierul 4
și peste el sar, în ordine, 3
, 2
și 1
. Apoi stă „capră” greierul 3
și sar peste el, în ordine, 2
, 1
și 4
. Apoi stă „capră” greierul 2
și peste el sar, în ordine, 1
, 3
și 4
. Apoi stă „capră” greierul 1
și sar peste el, în ordine, 4
, 3
și 2
, și se revine la ordinea inițială.
Scrieți un program care citește numerele naturale n
și m
și determină:
a) De câte sărituri este nevoie pentru a se ajunge la ordinea inițială?
b) Cum vor fi așezați greierii după m
sărituri?
Problema | Greieri | Operații I/O |
greieri.in /greieri.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 1 MB
|
Id soluție | #47746049 | Utilizator | |
Fișier | greieri.c | Dimensiune | 622 B |
Data încărcării | 30 Decembrie 2023, 18:35 | Scor / rezultat | 0 puncte |
greieri.c: In function 'main': greieri.c:7:36: warning: variable 'cif2' set but not used [-Wunused-but-set-variable] int n, m, c, i, ppi, dc, cif1, cif2, a, e, p10; ^ greieri.c:7:26: warning: unused variable 'dc' [-Wunused-variable] int n, m, c, i, ppi, dc, cif1, cif2, a, e, p10; ^ greieri.c:7:15: warning: variable 'c' set but not used [-Wunused-but-set-variable] int n, m, c, i, ppi, dc, cif1, cif2, a, e, p10; ^ greieri.c:10:11: warning: ignoring return value of 'fscanf', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] fscanf(fin, "%d%d" , &n, &m); ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Greieri face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.