Detalii evaluare #44506190

Rezumat problemă

#3541 Pixeli

RAU-Gigel este pasionat de grafică, așa că se gândește la un joc cu imagini. El creează într-un editor grafic o imagine bitmap binară de dimensiuni N X N pixeli. O imagine bitmap binară este o matrice de pixeli, fiecare pixel fiind un bit. Să considerăm că valoarea 0 (nesetat) înseamnă alb și valoarea 1 (setat) înseamnă negru (în realitate este exact invers!). Apoi RAU-Gigel împarte imaginea în patru imagini pătrate egale de latură N / 2 pe care le notează de la 1 la 4 (1 este imaginea din colțul dreapta-sus, 2 este cea din colțul dreapta-jos, 3 stânga-jos și 4 stânga-sus). El repetă procedeul pentru fiecare dintre cele 4 imagini obținute, și tot așa, reducând mereu latura la jumătate și notând direcțiile de la 1 la 4, până când ajunge la imagini de mărimea unui pixel.

Pentru simplitate, să presupunem că N este o putere a lui 2, să spunem K. Deci, după K împărțiri succesive de imagini, orice pixel poate fi identificat printr-un șir unic format din cifrele 1, 2, 3 și 4, de lungime K. Inițial, imaginea este complet albă.

Acum începe jocul. RAU-Gigel se gândește la 2 tipuri de operaţii:
Operaţia 1 x schimbă starea pixelul identificat cu șirul x, descris ca mai sus. Dacă pixelul x nu este setat, îl setează. Dacă pixelul x este deja setat, atunci îl resetează.
Operaţia 2 x , unde x are aceeași semnificație ca mai sus, este o interogare: dacă x este setat, se răspunde cu 0. Dacă x nu este setat, se cere determinarea dimensiunii celei mai mari imagini complet albe, dintre cele create de RAU-Gigel, care conține pixelul x. Dimensiunea este dată de numărul de pixeli conținut.

Dându-se N cu semnificația de mai sus și M, reprezentând numărul de operaţii şi cele M operaţii de tipul 1 și 2, să se răspundă la operaţiile de tip 2.

Detalii

Problema Pixeli Operații I/O pixeli.in/pixeli.out
Limita timp 0.05 secunde Limita memorie Total: 32 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #44506190 Utilizator Pirtac Eduard (ezluci)
Fișier pixeli.cpp Dimensiune 1.50 KB
Data încărcării 30 August 2023, 17:20 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare


Mesaj compilare

pixeli.cpp: In function 'void updateFlip(Nod*, std::string&, int)':
pixeli.cpp:38:46: error: no matching function for call to 'Nod::Nod(<brace-enclosed initializer list>)'
       nod->sons[sonIdx] = new Nod{nod->sz / 4};

                                              ^
pixeli.cpp:38:46: note: candidates are:
pixeli.cpp:21:8: note: constexpr Nod::Nod()
 struct Nod {

        ^
pixeli.cpp:21:8: note:   candidate expects 0 arguments, 1 provided
pixeli.cpp:21:8: note: constexpr Nod::Nod(const Nod&)
pixeli.cpp:21:8: note:   no known conversion for argument 1 from 'int' to 'const Nod&'
pixeli.cpp:21:8: note: constexpr Nod::Nod(Nod&&)
pixeli.cpp:21:8: note:   no known conversion for argument 1 from 'int' to 'Nod&&'
pixeli.cpp: In function 'int query(Nod*, std::string&, int)':
pixeli.cpp:59:46: error: no matching function for call to 'Nod::Nod(<brace-enclosed initializer list>)'
       nod->sons[sonIdx] = new Nod{nod->sz / 4};

                                              ^
pixeli.cpp:59:46: note: candidates are:
pixeli.cpp:21:8: note: constexpr Nod::Nod()
 struct Nod {

        ^
pixeli.cpp:21:8: note:   candidate expects 0 arguments, 1 provided
pixeli.cpp:21:8: note: constexpr Nod::Nod(const Nod&)
pixeli.cpp:21:8: note:   no known conversion for argument 1 from 'int' to 'const Nod&'
pixeli.cpp:21:8: note: constexpr Nod::Nod(Nod&&)
pixeli.cpp:21:8: note:   no known conversion for argument 1 from 'int' to 'Nod&&'

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Pixeli face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.