#4474
Magie1
Vrăjitorul Amaric a găsit un șir cu N
numere, pe care vrea să-l transforme astfel încât să conțină o secvență de valori egale de lungime cât mai mare. Pentru aceasta, Amaric a pregătit două feluri de magii:
- magia de tip 1: alege două numere din șir și le schimbă între ele în șir. Această magie se poate aplica de oricâte ori.
- magia de tip 2: alege un număr din șir și îl mărește cu o valoare care este divizor al acestuia. Această magie se poate aplica cel mult o dată pentru fiecare număr din șir.
De exemplu, dacă șirul contine numerele (6, 8, 4, 8)
, aplicând magia de tip 1 pentru numerele 4
și 8
, șirul devine (6, 8, 8, 4)
. Dacă aplicăm magia de tip 2 pentru numărul 4
, el poate deveni 5
sau 6
sau 8
.
Scrieți un program care să determine lungimea maximă a unei secvențe de numere egale dacă:
Concursul Interjudețean de Matematică și Informatică SEVER-AUREL GROZE 2023
Problema | Magie1 | Operații I/O |
magie.in /magie.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #44156742 | Utilizator | |
Fișier | magie1.cpp | Dimensiune | 832 B |
Data încărcării | 03 Iulie 2023, 16:48 | Scor / rezultat | 70 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
Punctaj total | 70 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Magie1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.