#1678
modifMat
Se citeşte din fişierul de intrare o matrice pătratică A
cu n
linii şi n
coloane conţinând numere naturale. Scrieţi un program care modifică matricea A
în modul următor:
I. interschimbă elementele matricei din triunghiul superior cu cele din triunghiul inferior al matricei
II. după aceea interschimbă elementele superprime distincte, care apar în triunghiul din dreapta cu cel din triunghiul din stânga al matricei (ambele elemente trebuie să fie superprime);
Admitere Mate-Info UBB, septembrie 2014
Problema | modifMat | Operații I/O |
matrice.in /matrice.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #43750174 | Utilizator | |
Fișier | modifmat.cpp | Dimensiune | 1.51 KB |
Data încărcării | 14 Mai 2023, 11:39 | Scor / rezultat | 0 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 20 | 0 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 20 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 20 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 20 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 20 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema modifMat face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.