#4335
arme1
Vasile joacă (din nou!) jocul său preferat cu împuşcături. Personajul său are la brâu N
arme, aşezate în N
huse speciale, numerotate de la 1
la N
. Arma din husa i
are puterea pb
i
(1≤i≤N
). În camera armelor a găsit M
arme, aşezate pe perete, în M
locaţii, numerotate de la 1
la M
. Pentru fiecare armă j
(1≤j≤M
) este cunoscută puterea sa pc
j
. Vasile poate înlocui arme pe care le are la brâu cu arme aflate pe perete în camera armelor. La o înlocuire el ia arma de pe perete din locaţia j
(1≤j≤M
) şi o pune la brâu în husa i
(1≤i≤N
), iar arma din husa i
o pune pe perete în locaţia j
. Scrieţi un program care să determine suma maximă a puterilor armelor pe care le va avea la brâu Vasile după efectuarea înlocuirilor.
Problema arme
Problema | arme1 | Operații I/O | tastatură/ecran |
---|---|---|---|
Limita timp | 0.2 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #43386235 | Utilizator | |
Fișier | arme1.c | Dimensiune | 7 B |
Data încărcării | 23 Aprilie 2023, 20:44 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
arme1.c:1:1: error: expected '=', ',', ';', 'asm' or '__attribute__' at end of input dfhdfgh ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema arme1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.