#2007
Numere17
Un copil construiește un triunghi cu numerele naturale nenule astfel:
1
;În figura 1 este ilustrat un astfel de triunghi având 5
linii, conținând numerele naturale de la 1
la 15
.
În acest triunghi copilul începe să construiască drumuri, respectând următoarele reguli:
1
;1
), fie în căsuța situată pe linia următoare în dreapta sa (deplasare codificată cu 2
);De exemplu, drumul ilustrat în figura 2 poate fi descris astfel: 1 2 2 2
.
Scrieţi un program care rezolvă următoarele două cerințe:
1. citește descrierea unui drum și afișează numărul la care se termină drumul;
2. citește un număr natural nenul K, determină un drum care se termină cu numărul K pentru care suma numerelor prin care trece drumul este maximă și afișează această sumă.
Problema | Numere17 | Operații I/O |
numere17.in /numere17.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #42822079 | Utilizator | |
Fișier | numere17.cpp | Dimensiune | 374 B |
Data încărcării | 18 Martie 2023, 15:21 | Scor / rezultat | 45 puncte |
numere17.cpp: In function 'int main()': numere17.cpp:8:13: warning: unused variable 'k' [-Wunused-variable] int c,n,k,dif=1,x=1,S=1,a,i; ^ numere17.cpp:8:15: warning: unused variable 'dif' [-Wunused-variable] int c,n,k,dif=1,x=1,S=1,a,i; ^ numere17.cpp:8:25: warning: unused variable 'S' [-Wunused-variable] int c,n,k,dif=1,x=1,S=1,a,i; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
17 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
18 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
20 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
21 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | Exemplu | |
22 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | Exemplu | |
Punctaj total | 45 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Numere17 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.