Detalii evaluare #42689465

Rezumat problemă

#4377 enigma

Aflându-se la moșia lui Pascalopol, Otilia este fascinată de vasta întindere de pământ pe care bărbatul o deține. Cum Pascalopol este un om darnic și îi face toate poftele Otiliei, încă de când era mică, acesta îi dăruiește tinerei o bucată de pământ de dimensiune N*M împărțită în parcele de dimensiune 1*1, dispuse pe N linii și M coloane (numerotate de la 1 la N, respectiv de la 1 la M). Pentru că Felix este gelos pe Pascalopol și nu suportă ca Otilia să-i ofere atât de multă atenție, tânărul i-a pus următoarea întrebare moșierului, vrând prin aceasta să-i arate că el este net superior din punct de vedere informatic:

“- Dacă eu plec din parcela (1,1), iar calul meu poate face un salt cu orice lungime între 1 și K la sud (linia crește) sau la est (coloana crește), în câte moduri pot ajunge în parcela (L,C), ținând cont că nu pot păși pe o parcelă care conține o groapă.”. Pentru că numărul poate fi foarte mare, Felix se mulțumește doar cu restul acestuia la împărțirea cu 1.000.000.007.Cum Pascalopol nu le are cu calculatoarele, iar aceasta este clar o problemă de Informatică, moșierul vă cere ajutorul și vă va oferi în schimb 100 de puncte.

Detalii

Problema enigma Operații I/O enigma.in/enigma.out
Limita timp 0.5 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #42689465 Utilizator Sabaceag Marius (Mariuz1337)
Fișier enigma.cpp Dimensiune 1002 B
Data încărcării 14 Martie 2023, 17:43 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 4 4
2 0 secunde OK. 4 4
3 0 secunde OK. 4 4
4 0 secunde OK. 4 4
5 0 secunde OK. 4 4
6 0 secunde OK. 4 4
7 0 secunde OK. 4 4
8 0.008 secunde OK. 4 4
9 0.132 secunde OK. 4 4
10 0.128 secunde OK. 4 4
11 0.128 secunde OK. 4 4
12 0.024 secunde OK. 4 4
13 0.068 secunde OK. 4 4
14 0 secunde OK. 4 4
15 0.12 secunde OK. 4 4
16 0 secunde OK. 4 4
17 0 secunde OK. 4 4
18 0 secunde OK. 4 4
19 0 secunde OK. 4 4
20 0 secunde OK. 4 4
21 0 secunde OK. 4 4
22 0 secunde OK. 4 4
23 0.092 secunde OK. 4 4
24 0.112 secunde OK. 4 4
25 0.112 secunde OK. 4 4
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema enigma face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.