Detalii evaluare #42128051

Rezumat problemă

#630 Joc

Mihai, fiind un mare pasionat al jocurilor în aer liber, a inventat un joc nou în speranța că își va convinge colegii să iasă afară să se joace. Jocul lui Mihai spune că se dau N pătrate ce se află la anumite nivele iar din fiecare pătrat se poate sări doar în anumite pătrate stabilite la începutul jocului. Dacă un jucător sare dintr-un pătrat aflat la nivelul X într-un pătrat aflat la un nivel mai mare Y, acesta folosește un efort egal cu [Y/X], iar dacă sare într-un pătrat aflat la un nivel mai mic sau egal Y, efortul folosit este [X/Y]. Jucătorul se află la început în pătratul de start S și scopul jocului este să ajungă în pătratul final F, depunând un efort minim.

Cunoscând numărul de pătrate N, pătratul de start S, pătratul final F și pentru fiecare pătrat, pătratele în care jucătorul poate sări, se cere:

a) Efortul minim necesar pentru a ajunge în pătratul final.
b) Pătratele pe care jucătorul le sare până ajunge la pătratul final.

Detalii

Problema Joc Operații I/O joc.in/joc.out
Limita timp 1.5 secunde Limita memorie Total: 16 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #42128051 Utilizator Patru Mihai (MihaiPMC)
Fișier joc.cpp Dimensiune 1.77 KB
Data încărcării 18 Februarie 2023, 20:34 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare


Mesaj compilare

joc.cpp: In function 'void dijkstra(int)':
joc.cpp:17:67: error: wrong number of template arguments (0, should be 1)
     priority_queue<pair<int, int>, vector<pair<int, int>>, greater<>> pq;

                                                                   ^
In file included from /usr/include/c++/4.8/string:48:0,
                 from /usr/include/c++/4.8/bits/locale_classes.h:40,
                 from /usr/include/c++/4.8/bits/ios_base.h:41,
                 from /usr/include/c++/4.8/ios:42,
                 from /usr/include/c++/4.8/istream:38,
                 from /usr/include/c++/4.8/sstream:38,
                 from /usr/include/c++/4.8/complex:45,
                 from /usr/include/c++/4.8/ccomplex:38,
                 from /usr/include/i386-linux-gnu/c++/4.8/bits/stdc++.h:52,
                 from joc.cpp:1:
/usr/include/c++/4.8/bits/stl_function.h:222:12: error: provided for 'template<class _Tp> struct std::greater'
     struct greater : public binary_function<_Tp, _Tp, bool>
            ^
joc.cpp:17:68: error: template argument 3 is invalid
     priority_queue<pair<int, int>, vector<pair<int, int>>, greater<>> pq;

                                                                    ^
joc.cpp:17:73: error: invalid type in declaration before ';' token
     priority_queue<pair<int, int>, vector<pair<int, int>>, greater<>> pq;

                                                                         ^
joc.cpp:19:8: error: request for member 'emplace' in 'pq', which is of non-class type 'int'
     pq.emplace(0, x);

        ^
joc.cpp:21:15: error: request for member 'empty' in 'pq', which is of non-class type 'int'
     while(!pq.empty())

               ^
joc.cpp:23:23: error: request for member 'top' in 'pq', which is of non-class type 'int'
         int cost = pq.top().first;

                       ^
joc.cpp:24:22: error: request for member 'top' in 'pq', which is of non-class type 'int'
         int nod = pq.top().second;

                      ^
joc.cpp:25:12: error: request for member 'pop' in 'pq', which is of non-class type 'int'
         pq.pop();

            ^
joc.cpp:38:20: error: request for member 'emplace' in 'pq', which is of non-class type 'int'
                 pq.emplace(dist[vecin], vecin);

                    ^

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Joc face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.