Detalii evaluare #40724106

Rezumat problemă

#1111 Zimeria

Olimpia D’Info a găsit o placă gravată ce conţine mai multe cuvinte scrise cu semne grafice necunoscute, fiecare cuvânt fiind format din exact 5 semne grafice. Studiind cu atenție cuvintele, a dedus că în scrierea acestora sunt utilizate 12 semne grafice distincte şi a asociat câte o literă mică din alfabetul englez fiecărui semn. După asociere, a stabilit pentru fiecare semn o complexitate, scriind literele în ordinea crescătoare a complexităților pe care le-a stabilit anterior. Olimpia consideră că această ”complexitate” este cel mai potrivit criteriu de ordonare lexicografică.

Cunoscând ordinea semnelor și cuvintele de pe placă determinaţi:
a) Numărul de cuvinte distincte existente pe placă.
b) Şirul de cuvinte ordonat lexicografic, conform criteriului formulat de Olimpia.

Detalii

Problema Zimeria Operații I/O zimeria.in/zimeria.out
Limita timp 0.2 secunde Limita memorie Total: 4 MB / Stivă 2 MB
Id soluție #40724106 Utilizator Caught Fatal Signal 11 Iuliu (tiwerlol2)
Fișier zimeria.cpp Dimensiune 1.64 KB
Data încărcării 17 Decembrie 2022, 20:23 Scor / rezultat 20 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

zimeria.cpp: In function 'int main()':
zimeria.cpp:43:16: warning: unused variable 'dist' [-Wunused-variable]
         int n, dist = 0; cin >> n;

                ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 5 5
2 0 secunde OK. 5 5
3 0.024 secunde OK. 5 5
4 0.048 secunde OK. 5 5
5 0.092 secunde Caught fatal signal 11 5 0
6 0.088 secunde Caught fatal signal 11 5 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
11 0.004 secunde Raspuns gresit. 5 0
12 0.008 secunde Raspuns gresit. 5 0
13 0.02 secunde Raspuns gresit. 5 0
14 0.04 secunde Raspuns gresit. 5 0
15 0.048 secunde Raspuns gresit. 5 0
16 0.076 secunde Raspuns gresit. 5 0
17 0.096 secunde Raspuns gresit. 5 0
18 0.12 secunde Raspuns gresit. 5 0
19 0.152 secunde Raspuns gresit. 5 0
20 0.192 secunde Raspuns gresit. 5 0
Punctaj total 20

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Zimeria face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.