#2046
carte2
În timpul activităților din “Săptămâna Altfel” elevii clasei a VII-a doresc să ajute la organizarea cărților din biblioteca școlii. Fiecare carte este etichetată cu un cod care este exprimat printr-un un șir de caractere distincte. Acestea pot fi cifrele 0, 1,..,9
și primele zece litere mici ale alfabetului englez a, b,..,j
. Codul identifică în mod unic fiecare carte, adică nu vor exista două cărți cu același cod, dar şi genul literar din care acestea face parte. Cărțile din acelaşi gen literar au codul de identificare format din aceleaşi caractere, distincte, dispuse în altă ordine.
Numim coduri pereche două coduri de identificare care au același număr de caractere și care diferă printr-un
caracter. De exemplu, codurile 42a8
și 2c8a
sunt coduri pereche. Pe de altă parte, codurile 42a8
și 248a
,
respectiv 42ab
și 248c
, nu sunt coduri pereche.
Fiind dat șirul celor N
coduri de identificare, scrieţi un program care să rezolve următoarele cerinţe:
N
, care sunt coduri pereche cu ultimul cod din șirProblema | carte2 | Operații I/O |
carte.in /carte.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 2 secunde | Limita memorie |
Total: 8 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #35082001 | Utilizator | |
Fișier | carte2.cpp | Dimensiune | 1.81 KB |
Data încărcării | 24 Februarie 2022, 20:12 | Scor / rezultat | 88 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
1 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
2 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
3 | 0.008 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
4 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
5 | 0.008 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
6 | 0.032 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
7 | 0.06 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
8 | 0.1 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
9 | 0.124 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
10 | 0.196 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
11 | 0.252 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
12 | 0.308 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
13 | 0.292 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
14 | 0.28 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
15 | 0.692 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
16 | 0.608 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
17 | 0.304 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
18 | 0.16 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
19 | 0.304 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
20 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
21 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
22 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
23 | 0.012 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
24 | 0.004 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
25 | 0.02 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
26 | 0.044 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
27 | 0.048 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
28 | 0.08 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
29 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
Punctaj total | 88 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema carte2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.