#1590
Arma1
În anul 2214 a izbucnit primul război interstelar. Pământul a fost atacat de către n
civilizaţii extraterestre, pe care le vom numerota pentru simplicitate de la 1
la n
.
Pentru a se apăra, pământenii au inventat o armă specială ce poate fi încărcată cu proiectile de diferite greutăţi, fabricate dintr-un material special denumit narun. Dacă arma este programată la nivelul p
, atunci un proiectil de greutate k
va ajunge exact la distanţa k
p
km (k
la puterea p
) faţă de Pământ şi dacă în acel punct se află cartierul general al unui atacator, acesta va fi distrus. De exemplu, dacă arma este programată la nivelul 2
, un proiectil de greutate 10
va distruge cartierul general al extratereştrilor situat la distanţa 10
2
= 100
km de Pământ.
Arma poate fi încărcată cu proiectile de diferite greutăţi, dar cum narunul este un material foarte rar şi foarte scump, pământenii vor să folosească proiectile cât mai uşoare pentru a distruge cartierele generale inamice.
Cunoscându-se n
, numărul atacatorilor, precum şi cele n
distanţe până la cartierele generale ale acestora, să se scrie un program care determină:
OJI 2016, Clasa a VIII-a
Problema | Arma1 | Operații I/O |
arma1.in /arma1.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 4 MB
/
Stivă 2 MB
|
Id soluție | #33625486 | Utilizator | |
Fișier | arma1.cpp | Dimensiune | 3.57 KB |
Data încărcării | 03 Ianuarie 2022, 17:07 | Scor / rezultat | 50 puncte |
arma1.cpp: In function 'int eratostene()': arma1.cpp:25:1: warning: no return statement in function returning non-void [-Wreturn-type] } ^ arma1.cpp: In function 'int main()': arma1.cpp:41:17: warning: unused variable 'copie' [-Wunused-variable] int copie=a; ^ arma1.cpp:99:17: warning: unused variable 'copie' [-Wunused-variable] int copie=a; ^ arma1.cpp:67:21: warning: 'num' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] for(j=2; j<=num; j++) ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
4 | 0.064 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
6 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
7 | 0.004 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
8 | 0.084 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
9 | 0.112 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | ||
10 | 0.008 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
11 | 0.04 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
12 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
13 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
14 | 0.008 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
15 | 0.068 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
16 | 0.1 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
17 | 0.016 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
18 | 0.136 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
19 | 0.06 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
Punctaj total | 50 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Arma1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.