#3778
Pian
Ian este un copil pasionat de muzică, așa că părinții săi i-au cumpărat de ziua lui un pian. Pianul lui Ian este mai special, acesta are N
clape. Întrucât pianul nu este nou, clapele se mișcă mai greu, astfel apăsarea celei de-a i
-a clape durează t[i]
secunde. Deoarece Ian este foarte nerăbdător, s-a hotarât să repare clapele pianului pentru ca apăsarea unei clape să fie cât mai rapidă. Acesta poate selecta două clape vecine i
și i+1
ce necesită t[i]
, respectiv t[i+1]
secunde pentru a fi apăsate și le lustruiește. În urma lustruirii, cele două clape vor necesita doar cmmdc(t[i],t[i+1])
secunde pentru apăsarea fiecăreia. Practic, o operație va efectua următoarea transformare asupra clapelor: t[i] = t[i + 1] = cmmdc(t[i], t[i+1])
.
Lot informatică 2021
Problema | Pian | Operații I/O |
pian.in /pian.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.3 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #32464165 | Utilizator | |
Fișier | pian.cpp | Dimensiune | 770 B |
Data încărcării | 16 Noiembrie 2021, 20:25 | Scor / rezultat | 0 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
1 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
17 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
18 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
19 | 0 secunde | Gresit | 3 | 0 | ||
20 | 0 secunde | Gresit | 4 | 0 | ||
21 | 0 secunde | Gresit | 4 | 0 | ||
22 | 0 secunde | Gresit | 4 | 0 | ||
23 | 0 secunde | Gresit | 4 | 0 | ||
24 | 0 secunde | Gresit | 4 | 0 | ||
25 | 0 secunde | Gresit | 4 | 0 | ||
26 | 0 secunde | Gresit | 4 | 0 | ||
27 | 0 secunde | Gresit | 4 | 0 | ||
28 | 0 secunde | Gresit | 4 | 0 | ||
29 | 0 secunde | Gresit | 4 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Pian face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.