#2149
AN
Ana şi Bogdan au inventat încă un joc. Jocul are jetoane, albe şi negre, care iniţial se aşază într-un teanc, într-o ordine oarecare. Numim configuraţie succesiunea culorilor tuturor jetoanelor din teanc (în ordine, începând din vârful teancului). Un jeton alb va fi codificat prin litera A
, iar un jeton negru prin litera N
.
La o mutare un jucător poate lua din vârful teancului oricâte jetoane consecutive (dar cel puţin un jeton), cu condiţia ca toate jetoanele luate să aibă aceeaşi culoare. Jucătorii mută alternativ, prima la mutare fiind Ana. Jocul va fi câştigat de jucătorul care ia ultimul jeton.
Spunem că un jucător are strategie sigură de câştig dacă el, urmând această strategie, câştigă jocul, indiferent care sunt mutările celuilalt jucător.
Scrieţi un program care citeşte T
configuraţii şi determină pentru fiecare dintre cele T
configuraţii dacă Ana are strategie sigură de câştig.
Problema | AN | Operații I/O |
an.in /an.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 2 MB
|
Id soluție | #29180484 | Utilizator | |
Fișier | an.cpp | Dimensiune | 650 B |
Data încărcării | 05 Aprilie 2021, 15:23 | Scor / rezultat | 100 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
4 | 0.004 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
5 | 0.004 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
8 | 0.004 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
9 | 0.004 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema AN face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.