#1340
Rucsac
Într-un magazin sunt n
obiecte; pentru fiecare se cunoaște greutatea G
și valoarea V
. Un hoț intră în magazin având un rucsac ce poate transporta o greutate maximă GMax
. El va fura anumite obiecte, sau porțiuni de obiecte, astfel încât suma greutăților obiectelor furate să nu depășească GMax
.
Să se stabilească câștigul maxim pe care îl poate obține hoțul. Câștigul este egal cu suma valorilor obiectelor furate. Câștigul adus de o fracțiune de obiect este direct proporțional cu greutatea fracțiunii.
Problema | Rucsac | Operații I/O | tastatură/ecran |
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #27015536 | Utilizator | |
Fișier | rucsac.java | Dimensiune | 854 B |
Data încărcării | 05 Ianuarie 2021, 01:28 | Scor / rezultat | 20 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0.024 secunde | Incorect ! | 20 | 0 | Exemplu | |
2 | 0.024 secunde | Incorect ! | 20 | 0 | ||
3 | 0.036 secunde | Corect ! | 20 | 20 | ||
4 | 0.116 secunde | Incorect ! | 20 | 0 | ||
5 | 0.136 secunde | Exited with error status 1 | 20 | 0 | ||
Punctaj total | 20 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Rucsac face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.