#3069
maya
Regina stupului este plecată, iar cele N
albinuțe nou născute trebuie hrănite. Maya este albina care trebuie să îndeplinească această sarcină. Maya își face un plan pentru a putea acționa. Pentru fiecare albinuță, Maya pornește dintr-o celulă inițială ce conține cantitatea de miere necesară și se deplasează din celulă în celulă, până la albinuța pe care o va hrăni.
Un fagure este format din coloane numerotate cu litere mari ale alfabetului englez de la A
la Z
, iar poziția fiecărei celule de pe o coloană este identificată prin valori 1
, 2
, 3
, 4
, 5
, … de jos în sus, ca în figură. Fiecare celulă a fagurelui are formă hexagonală. Dintr-o celulă se poate ajunge în cele 6
celule vecine, prin deplasarea în direcțiile: 1
– sus, 2
– dreapta sus, 3
– dreapta jos, etc. Fagurele este circular, astfel după coloana Z
urmează, spre dreapta, coloana A
, iar înainte de coloana A
se află, la stânga, coloana Z
. Știind care sunt adresele celulelor din care va pleca Maya, se cere:
1. Să se afișeze coloanele care conțin cele mai multe celule inițiale.
2. Cunoscând, în plus, secvențele de mutări pe care le va executa Maya, pentru a ajunge la fiecare albinuță, se cer adresele celor N
celule destinație.
Problema | maya | Operații I/O |
maya.in /maya.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 4 MB
/
Stivă 2 MB
|
Id soluție | #15977134 | Utilizator | |
Fișier | maya.cpp | Dimensiune | 2.89 KB |
Data încărcării | 25 Mai 2019, 11:36 | Scor / rezultat | 100 puncte |
maya.cpp: In function 'int main()': maya.cpp:17:20: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts] fr[s[i]]++; ^ maya.cpp:18:23: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts] if(fr[s[i]]>maxx) ^ maya.cpp:19:29: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts] maxx=fr[s[i]]; ^ maya.cpp:22:20: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts] if(fr[j]==maxx) ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
14 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
15 | 0.004 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema maya face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.