Detalii evaluare #11389278

Rezumat problemă

Legendarul vrăjitor Merlin se distrează în laboratorul său. El are N poțiuni magice (etichetate cu 1, 2, …, N) aranjate pe o singură linie într-o ordine dată. El dorește să le aranjeze în ordine crescătoare. Se va muta o singură poțiune la un moment dat. Prima poțiune mutată va fi cea etichetată cu 1, apoi cea etichetată cu 2 și așa mai departe. Bineînțeles, pentru a rezolva problema, Merlin va apela la magie. Fiecare poțiune poate fi mutată folosind una sau mai multe vrăji, trecând prin una sau mai multe poziții intermediare. Mutând o poțiune de la poziția I în poziția J, vraja va consuma (I-J)2 unități de energie. De exemplu, dacă există șapte poțiuni aranjate astfel 1, 7, 3, 4, 5, 2, 6 și Merlin mută poțiunea (etichetată cu 2) de la cea de-a șasea poziție la a doua poziție atunci noua aranjare va fi 1, 2, 7, 3, 4, 5, 6 cu (6-2)2 unități de energie consumate. Înainte de a începe distracția, Merlin a stabilit două criterii:
1. El nu dorește să fie prea obosit la sfârșitul zilei, de aceea nu dorește să consume mai mult de E unități de energie.
2. De asemenea el se plictisește repede, de aceea el dorește să rezolve problema cu un număr minim de vrăji. Calculați numărul minim de vrăji pe care le poate folosi Merlin pentru a rezolva problema.

Balcaniada de Informatică 2018, ziua 2

Detalii

Problema doubletrouble Operații I/O doubletrouble.in/doubletrouble.out
Limita timp 0.5 secunde Limita memorie Total: 128 MB / Stivă 32 MB
Id soluție #11389278 Utilizator Paul Andrei (Paul_Andrei)
Fișier doubletrouble.cpp Dimensiune 3.10 KB
Data încărcării 27 Octombrie 2018, 11:24 Scor / rezultat 70 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde OK. 5 5
1 0 secunde OK. 5 5
2 0 secunde OK. 5 5
3 0 secunde OK. 5 5
4 0.004 secunde OK. 5 5
5 0.016 secunde OK. 5 5
6 0.028 secunde OK. 5 5
7 0.04 secunde OK. 5 5
8 0.052 secunde OK. 5 5
9 0.068 secunde OK. 5 5
10 0.092 secunde OK. 5 5
11 0.124 secunde OK. 5 5
12 0.272 secunde OK. 5 5
13 0.452 secunde OK. 5 5
14 Depășit Limita de timp depășită 5 0
15 Depășit Limita de timp depășită 5 0
16 Depășit Limita de timp depășită 5 0
17 Depășit Limita de timp depășită 5 0
18 Depășit Limita de timp depășită 5 0
19 Depășit Limita de timp depășită 5 0
Punctaj total 70

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema doubletrouble face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.