Soluții trimise

Rezumat problemă

#2102 Robot3

Paul dorește să învețe cum să programeze un robot. Pentru început s-a gândit să construiască un robot format dintr-un mâner, 10 butoane aranjate circular şi un ecran. Pe butoane sunt scrise, în ordine crescătoare, cifrele de la 0 la 9, ca în figură.

ID   Utilizator Problema Data încărcării Stare
✻H+3+ЯД✻7luCJIo0T6 w (Bobert1928) Robot3 18 Octombrie 2024, 13:34 Evaluare finalizată 100
✻H+3+ЯД✻7luCJIo0T6 w (Bobert1928) Robot3 18 Octombrie 2024, 13:33 Evaluare finalizată 65
✻H+3+ЯД✻7luCJIo0T6 w (Bobert1928) Robot3 18 Octombrie 2024, 13:32 Evaluare finalizată 15
✻H+3+ЯД✻7luCJIo0T6 w (Bobert1928) Robot3 16 Octombrie 2024, 11:13 Evaluare finalizată 50
✻H+3+ЯД✻7luCJIo0T6 w (Bobert1928) Robot3 16 Octombrie 2024, 11:13 Evaluare finalizată 30
✻H+3+ЯД✻7luCJIo0T6 w (Bobert1928) Robot3 16 Octombrie 2024, 11:11 Evaluare finalizată 30
✻H+3+ЯД✻7luCJIo0T6 w (Bobert1928) Robot3 16 Octombrie 2024, 11:11 Evaluare finalizată 30
✻H+3+ЯД✻7luCJIo0T6 w (Bobert1928) Robot3 16 Octombrie 2024, 11:11 Evaluare finalizată 30
✻H+3+ЯД✻7luCJIo0T6 w (Bobert1928) Robot3 16 Octombrie 2024, 11:10 Evaluare finalizată 30
✻H+3+ЯД✻7luCJIo0T6 w (Bobert1928) Robot3 16 Octombrie 2024, 11:08 Evaluare finalizată 20
✻H+3+ЯД✻7luCJIo0T6 w (Bobert1928) Robot3 16 Octombrie 2024, 11:05 Evaluare finalizată 20
✻H+3+ЯД✻7luCJIo0T6 w (Bobert1928) Robot3 16 Octombrie 2024, 11:04 Evaluare finalizată 20
✻H+3+ЯД✻7luCJIo0T6 w (Bobert1928) Robot3 16 Octombrie 2024, 10:54 Evaluare finalizată 15