#2101
Traseu2
Fie un labirint reprezentat ca o matrice pătratică cu n
linii (numerotate de sus în jos de la 1
la n
) şi n
coloane (numerotate de la stânga la dreapta de la 1
la n
). Elementele matricei pot fi 0
(semnificând culoar de trecere) sau 1
(semnificând zid). Un roboţel se mişcă prin labirint după un anumit traseu, specificat ca o succesiune de direcţii de mişcare.
Olimpiada Municipala Informatica Iasi 2013
ID | Utilizator | Problema | Data încărcării | Stare | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Traseu2 | 06 Decembrie 2024, 01:22 | Evaluare finalizată | 100 | |||
Traseu2 | 06 Decembrie 2024, 01:22 | Evaluare finalizată | 70 | |||
Traseu2 | 06 Decembrie 2024, 01:21 | Evaluare finalizată | 100 | |||
Traseu2 | 06 Decembrie 2024, 01:21 | Evaluare finalizată | 70 | |||
Traseu2 | 06 Decembrie 2024, 01:10 | Evaluare finalizată | 90 | |||
Traseu2 | 06 Decembrie 2024, 01:09 | Evaluare finalizată | 90 | |||
Traseu2 | 06 Decembrie 2024, 01:08 | Evaluare finalizată | 90 | |||
Traseu2 | 06 Decembrie 2024, 01:07 | Evaluare finalizată | 90 | |||
Traseu2 | 06 Decembrie 2024, 01:03 | Evaluare finalizată | 90 | |||
Traseu2 | 06 Decembrie 2024, 00:58 | Evaluare finalizată | 70 | |||
Traseu2 | 06 Decembrie 2024, 00:56 | Evaluare finalizată | 70 |