Comutare navigație
pbInfo.ro
Probleme
Probleme - clasa a IX-a
Probleme - clasa a X-a
Probleme - clasa a XI-a
Probleme din concursuri
Căutare problemă
Exerciții
Programează cu Blockly
Desenează cu Processing
Exersează SQL
Soluţii
Resurse
Resurse pentru clasa a IX-a
Resurse pentru clasa a X-a
Resurse pentru clasa a XI-a
Subiecte bacalaureat
Ajutor
Autentificare
Înregistrare
×
Autentificare
Utilizator sau email
Parola
Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare, vă exprimaţi acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Îti place pbInfo? Atunci acceptă-l cu totul! Dezactivează modulul de blocare a reclamelor!
×
Lista de probleme
0
Filtrare
Clasa
Categorie
Subcategorie
Dificultate
Tot
Ușor
Mediu
Dificil
Concurs
Operații intrare/ieșire
Oricare
Consola
Fișiere
Etichete
2-sat
Acronim
ad-hoc
Admitere FMI
Admitere UBB 2015
Afișarea unor figuri
Afișarea unor valori
Algoritmul lui Dial
Algoritmul lui Dijkstra
Algoritmul lui Euclid
Algoritmul lui Kosaraju
Algoritmul lui Kruskal
Algoritmul lui Lee
Algoritmul lui Manacher
Algoritmul lui Mo
Algoritmul lui Prim
Algoritmul lui Tarjan
Algoritmul Miller-Rabin
Alocare dinamica
aproximare
Aranjamente
Arbore parțial de cost minim
arbori
Arbori binari
Arbori de intervale
Arbori indexați binar
Arhiva educațională
Aritmetica modulara
Bacalaureat
Bacalaureat 2009
Bacalaureat 2010
Bacalaureat 2012
Bacalaureat 2013
Bacalaureat 2014
Bacalaureat 2015
Bacalaureat 2016
Bacalaureat 2017
Bacalaureat 2018
Bacalaureat 2019
Bacalaureat 2020
Bacalaureat 2022
Bacalaureat 2024
Backtracking
Baze de numerație
Biconexitate
Bitset
Calculul unor expresii
Capture The Flag
Cautare binara
Cautare liniara
Chenarul matricei
Ciclu eulerian
Cifra de control
Cifrele unui număr
ciurul lui Eratostene
Clică
Cmmdc
cmmmc
CNCV
Coada
Combinari
Combinatorica
Componente Biconexe
componente conexe
Componente Tare Conexe
Conway's game of life
Criptografie
Cuplaj maxim in graf bipartit
Deque
Descompunere in factori
Determinarea divizorilor
Distanta Levenshtein
divide et impera
Divizibilitate
Drumuri de cost minim
Element majoritar
Eratostene
Evaluare de expresii
Exponențiere rapidă de matrici
Exponentiere rapida
Șmenul lui Batog (Square Root Decomposition)
Factorialul unui numar
Fibonacci
Fill
Floyd's tortoise and hare
Formula
generare submultimi
Generarea unor matrice
Generea unor șiruri
Geometrie
Grafuri
Grafuri orientate
Greedy
Hash
Heapsort
Heapuri
Heavy-Light Decomposition
Implementare
Indicatorul lui Euler
infasuratoare convexa
Inserare in string
Inserare in tablou
Interclasare
Invers modular
Inversiunile unei permutari
Jocul lui Nim
Lema chinezească a resturilor
Liste Liniare Dublu Inlantuite
Lowest Common Ancestor
Map
Maxime și minime
măști de biți
Meet in the middle
mergesort
Metoda Gauss
Muchii Critice
multiset
Normalizare
NTT
Numararea divizorilor
Numarul lui Catalan
Numărarea unor valori
number theory
Numere mari
Numere prime
Operații pe biți
palindrom
Parcurgere in adancime
Parcurgere in latime
Parsare
Păduri de mulțimi disjuncte
Permutari
Permutari circulare
permutari cu repetitie
POO
Precalculare
Preprocesare
Principiul cutiei lui Dirichlet
Principiul includerii și excluderii
Priority queue
Problema rucsacului varianta discretă
Programare dinamica metoda mixta
Programare dinamica pe stari exponentiale
Programare dinamică
Progresie aritmetică
Pseudomatrice
quicksort
Range Minimum Query
recurenta
Recursivitate
Relaxare lagrangiană
Roy-Warshall-Floyd
Secventa de suma maxima
Secvente
set
sidon
Simularea unor operatii
Siruri de caractere
siruri recurente
smaller-to-larger tehnique
Smenul lui Mars (Difference Arrays)
Sortare
Sortare topologică
Stars and Bars
Stergere din string
Stergere din vector
Stiva
STL
strchr
strcmp
strtok
Structuri de date
Subșir comun maximal
Subșir crescător de lungime maximă
Subprograme
Suma divizorilor
suma Gauss
Sume parțiale
supraincarcare operatori
Tablouri bidimensionale
Tabluri unidimensionale
Teorema lui Pick
Traveling Salesman Problem
Trie
Triunghiul lui Pascal
Two Pointers
unordered_map
Vandermonde
Vector caracteristic
Vector de frecvență
Du-te sus!