Detalii evaluare #55094167

Rezumat problemă

#628 Cub1

Lui Andrei îi plac foarte mult jocurile de tip puzzle. De curând, el a descoperit un joc nou: un cub de dimensiune n format din n•n•n cuburi unitate sub forma unor cămăruţe. Cubul poate fi văzut ca o matrice tridimensionala ale cărei elemente sunt cămăruţele. Două cămăruţe se numesc adiacente dacă au o faţă comună. Astfel, o cămăruţă poate fi adiacentă cu maxim 6 cămăruţe. Scopul jocului este acela de a duce o bilă din cămăruţa de coordonate (1,1,1) în cămăruţa de coordonate (n,n,n). Bila poate trece dintr-o cămăruţă în alta doar dacă acestea sunt adiacente, iar noua cămăruţă este accesibilă din cămăruţa curentă.

Cunoscând n, dimensiunea cubului şi valorile asociate fiecărei cămăruţe, determinaţi:

a) cămăruța cu un număr maxim de cămăruțe ce pot fi accesate din ea;
b) un drum de lungime minimă de la cămăruţa (1,1,1) la cămăruţa (n,n,n).

Detalii

Problema Cub1 Operații I/O cub1.in/cub1.out
Limita timp 2 secunde Limita memorie Total: 32 MB / Stivă 16 MB
Id soluție #55094167 Utilizator Zgorcea Mihai-Alexandru (Warriore)
Fișier cub1.cpp Dimensiune 4.49 KB
Data încărcării 22 Decembrie 2024, 17:01 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

cub1.cpp: In function 'int main()':
cub1.cpp:160:41: warning: 'remz' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
         cout<<remi<<" "<<remj<<" "<<remz;

                                         ^
cub1.cpp:160:26: warning: 'remj' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
         cout<<remi<<" "<<remj<<" "<<remz;

                          ^
cub1.cpp:160:15: warning: 'remi' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
         cout<<remi<<" "<<remj<<" "<<remz;

               ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Corect! 5 5
2 0 secunde Corect! 5 5
3 0 secunde Corect! 5 5
4 0.004 secunde Corect! 5 5
5 0.016 secunde Corect! 5 5
6 0.016 secunde Corect! 5 5
7 0.024 secunde Corect! 5 5
8 0.032 secunde Corect! 5 5
9 0.044 secunde Corect! 5 5
10 0.048 secunde Corect! 5 5
11 0.06 secunde Corect! 5 5
12 0.068 secunde Corect! 5 5
13 0.08 secunde Corect! 5 5
14 0.092 secunde Corect! 5 5
15 0.1 secunde Corect! 5 5
16 0.108 secunde Corect! 5 5
17 0.124 secunde Corect! 5 5
18 0.14 secunde Corect! 5 5
19 0.152 secunde Corect! 5 5
20 0.156 secunde Corect! 5 5
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Cub1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.