#3465
jocprim
Aky și Alex joacă un joc interesant. Acesta se desfășoară în felul următor: aceștia au cartonașe cu numere naturale până la 10.000.000
(se consideră că au un număr infinit de cartonașe pentru fiecare număr natural mai mic sau egal cu 10.000.000
). Ei aleg la întâmplare n
cartonașe din cele date, iar pentru fiecare număr x
de pe un cartonaș ales caută cartonașul pe care se află scris cel mai mare divizor prim al numărului x
.
Astfel observă că pentru multe din numerele alese cel mai mare divizor prim coincide, deci se hotărăsc să creeze mai multe perechi de cartonașe astfel: primul cartonaș al perechii va fi un număr prim, P
, care este cel mai mare divizor prim al cel puțin unuia dintre numerele alese, iar numărul C
de pe al doilea cartonaș reprezintă pentru câte din numerele din șirul numerelor alese numărul de pe primul cartonaș este cel mai mare divizor prim. De asemenea, perechile sunt ordonate crescător după P
.
Cei doi băieți nu se descurcă singuri când numerele de pe cartonașe sunt foarte mari, deci vă roagă pe voi să realizați un program care să realizeze afișarea numarului de perechi formate precum și a acestora pentru un șir de n
cartonașe alese.
Problema | jocprim | Operații I/O |
jocprim.in /jocprim.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.3 secunde | Limita memorie |
Total: 96 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #55088183 | Utilizator | |
Fișier | jocprim.cpp | Dimensiune | 928 B |
Data încărcării | 21 Decembrie 2024, 21:47 | Scor / rezultat | 0 puncte |
jocprim.cpp: In function 'int main()': jocprim.cpp:41:13: warning: 'numere' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] fout << numere << "\n"; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0.2 secunde | Raspuns gresit. | 5 | 0 | Exemplu | |
2 | 0.2 secunde | Raspuns gresit. | 10 | 0 | ||
3 | 0.204 secunde | Raspuns gresit. | 15 | 0 | ||
4 | 0.216 secunde | Raspuns gresit. | 20 | 0 | ||
5 | 0.228 secunde | Raspuns gresit. | 25 | 0 | ||
6 | 0.228 secunde | Raspuns gresit. | 25 | 0 | ||
Punctaj total | 0 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema jocprim face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.